Το ηλεκτρονικό εμπόριο, η πώληση μεταχειρισμένων ελκυστήρων, και παρελκόμενων μηχανημάτων ανεβάζει στροφές
Σύμφωνα με την έκθεση του 2018 της πλατφόρμας Trademachines, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις μεταχειρισμένων γεωργικών και βιομηχανικών μηχανημάτων αυξάνονται ραγδαία.
ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Το ηλεκτρονικό εμπόριο, η πώληση μεταχειρισμένων ελκυστήρων, και παρελκόμενων μηχανημάτων ανεβάζει στροφές 2heico-Koch-ceo-trademachines.jpg
Heico Koch, Διευθύνων Σύμβουλος της Trademachines
Πηγή φωτογραφίας: Trademachines

Η αγορά μεταχειρισμένων ελκυστήρων, εκσκαφέων και γερανών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πλέον ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο και στην Ιταλία. Αυτό αποκαλύπτεται από τα στοιχεία του Observatory of Trademachines του 2018, μιας παγκόσμιας πλατφόρμας ειδικευμένης στη λίστα των χρησιμοποιούμενων γεωργικών και βιομηχανικών μηχανημάτων, που υπάρχουν σε 190 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας.

Ακόμη και αν η αγορά μηχανημάτων είναι κάτω από το μέσο όρο της τρέχουσας παγκόσμιας ψηφιοποίησης, οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες αυξάνονται καθημερινά, ενώ τα γεωργικά μηχανήματα προστίθενται σε αυτοκίνητα, έπιπλα και αθλητικά είδη στον κορυφαίο κατάλογο κινητήρων της έρευνας. Οι περιοχές που πλήττονται περισσότερο από το φαινόμενο είναι το Πεδεμόντιο, το Βένετο, η Τοσκάνη, το Λάτσιο, η Καμπανία, η Απουλία και η Σικελία, ενώ οι πιο απαιτητικές μάρκες είναι οι John Deere, New Holland και Makita.

Η αύξηση των online πωλήσεων
Ένα φαινόμενο που έχει ήδη αρχίσει πριν από μερικά χρόνια. Η Ritchie Brothers, παγκόσμιος ηγέτης στην πώληση μεταχειρισμένων μηχανημάτων, δήλωσε στην πραγματικότητα αύξηση των online πωλήσεων από 36% το 2012 σε 50% το 2016. Στις κορυφαίες κατηγορίες που αναζητούν όσοι προτίθενται να αγοράσουν μεταχειρισμένο μηχάνημα, γεωργικές (46% (20%), μηχανήματα επεξεργασίας ξύλου (12%), κατασκευές (10%) και μεταλλουργία (2%).

Μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στην Ιταλία
«Προβλέπουμε μια ισχυρή ανάπτυξη αυτού του νέου επιχειρηματικού μοντέλου και στην Ιταλία» δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Trademachines Heico Koch «τόσο λόγω του ισχυρού γεωργικού και κατασκευαστικού επαγγέλματός του όσο και επειδή είναι μια χώρα στην οποία το e- «Το εμπόριο εξακολουθεί να έχει πολύ ισχυρό αναπτυξιακό δυναμικό. Στην Ιταλία, στην πραγματικότητα, το ποσοστό εκείνων που επιλέγουν αυτό το κανάλι αγορών είναι μόλις 20% έναντι 70% σε χώρες όπως η Σουηδία».

Το δεύτερο χέρι στο διαδικτυακό κανάλι φαίνεται να είναι ένας κρίσιμος πόρος για τις ιταλικές γεωργικές και μεταποιητικές επιχειρήσεις, υπολογίζοντας ότι στη χώρα μας μόνο η εφοδιαστική αλυσίδα γεωργικών προϊόντων διατροφής αντιπροσωπεύει το 11% του ΑΕΠ και ο τομέας της μηχανολογίας περίπου 8%.
Πηγή agronotizie